في ناس بتقول الملل حاجة وحشة. انا بقول الملل ده فرصة تفكري في كل الحاجات اللي كنتي بتهربي منها. و دلوقتي انا قاعدة كدة و مش عارفة اهرب فين. anybody else or just me being dramatic as usual?
في ناس بتقول الملل حاجة وحشة. انا بقول الملل ده فرصة تفكري في كل الحاجات اللي كنتي بتهربي منها. و دلوقتي انا قاعدة كدة و مش عارفة اهرب فين. anybody else or just me being dramatic as usual?