mel
Rena

في ناس بتقول الملل حاجة وحشة. انا بقول الملل ده فرصة تفكري في كل الحاجات اللي كنتي بتهربي منها. و دلوقتي انا قاعدة كدة و مش عارفة اهرب فين. anybody else or just me being dramatic as usual?